September 10, 2011

Ya Allah. Alhamdulillah. Aku rasa aku manusia yang paaaaaaling gembira dalam dunia hari ini. Err, tak kisahlah kalau dekat Bangladesh pun ada orang yang paaaaaaling gembira. Yang pasti aku lagi gembira pada dia. Hahaha.

On the way atas kereta balik Shah Alam, Kak Lah call. Suara malu-malu lepastu dia cakap dia baru tahu dia mengandung. Tak payah cakap macam mana reaksi aku. Orang pekak pun boleh dengar aku menjerit. Hahaha. Lagi sebulan genap setahun depa kahwin. Patutlah asyik nak makan benda masam. Lepastu tiap hari nak makan laksa. Macam drama tv sangat tau. Syukur alhamdulillah. Tak sabar nak ada anak saudara yang pertama. Lepas ni baru boleh pegang title Mak Usu yang paling vogue dan baik hati. Haha. Congratulations to Abang Fad and Kak Lah. May Allah bless you and your baby. Take a good care of yourself.

I love you.

:)