August 30, 2011

# 28 Penutup

Didahulukan dengan Salam dan maaf. Aku tak dapat nak text sesiapa sebab ter'restore' handphone. Jadi semua segala benda alah dalam tu terhapus termasuk CONTACTS semua. Tsk tsk. Aku tak handal dalam nombor. Apatah lagi menghafal nombor. Aku cuma dapat balas text dan tanya siapa anda. Sadis untuk malam raya. Keadaan masih sama seperti dulu. Cuma sedikit pembaharuan akan dibuat. InsyaAllah.

Jadi, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin untuk sesiapa yang wish tak kira  dekat phone ataupun twitter (retis sangat) dan aku pun minta maaf dari hati yang ikhlas kalau ada salah silap secara sengaja atau err ter'sengaja'. Aku manusia yang tidak pernah sempurna. Selalu buat orang marah. Selalu buat orang sakit hati.
Dan err kalau tak nak maafkan berdosa tau. Haha.

Selamat Hari Raya semua. I love you.

:)