May 11, 2011


Tajuk karangan saya pada hari ini adalah Roomate Saya. Roomate saya ada tiga orang. Roomate saya sangat otai-saiko-lawak-nak-mampus-baik-pemurah dan banyak lagi. Walaupun roomate saya semua lagi tua pada saya tapi rasa macam umur lebih kurang sajerrr. Salah satu sebab saya sedih nak balik adalah siapa nak buat, layan dan sambung lawak saya lagi macam roomate saya. Setiap kali tension di kelas, saya terus nak balik bilik sebab stress dapat dihilangkan. Roomate saya bernama Elin, Akak Farah dan Akak Yanee. Kenapa saya tak panggil AKAK Elin. Sebab takut nanti dia pengsan dan ketawa berdekah-dekah dengar panggilan kakak. Diharap halalkan makan dan minum kalau terambil dengan sengaja atau tidak sengaja (lebih banyak sengaja) segala kopi, creamer, sambal udang, maggi, gula, teh, pinggan mangkuk, nata de coco, asam dan banyak lagi.

ai lov yah muh roomatezZz.

:)