April 8, 2011


Bila jerawat-jerawat batu tumbuh ibarat cendawan liar selepas hujan dekat muka ni, maknanya final semakin dekat lah tu! Dah dekat 2 bulan tak balik rumah. Asyik berbelah bahagi nak balik ka tak balik. Tapi tapi tapi, Mama, Kak Lah dengan Abang Fad mai sini hari ni. Bahagia gila macam mana nak terang haa? Rasa macam dapat makan ais kacang free extra chocolate tengah panas terik. Macam tu lah!

Jumaat malam p tengok Maha Raja Lawak. Release tension lah konon nyerrr. Bila lagi nak gelak macam ni dengan family. Ya Allah rindu nyeww!

So jerawat, jangan mimpilah nak tumbuh lagi dekat muka aku lepas ni. Bye jerawat! Hahaha.

:)